Vad betyder det för våra kunder?
Coloplast utvecklar produkter och tjänster för att göra livet lättare för människor med djupt personliga och privata medicinska tillstånd.
Ju mer intimt tillstånd, desto närmare arbetar vi med våra kunder för att hitta lösningar som är känsliga för deras behov.
Närhet till alla kunder - slutanvändare och sjukvårdspersonal - är vårt mål. Närhet kräver en vilja att lyssna, en förmåga att känna empati, och ett åtagande att agera på vad vi lär.
... och för oss
Att komma närmare våra kunder och förstå deras behov är vägledande i allt vi gör. Vi har alla ett ansvar att lyssna och tillgodose behoven hos våra kunder.
Men närhet gäller också våra relationer med varandra. Vi värdesätter en öppen och ärlig dialog så att vi kan förstå vad som motiverar och driver oss - både individuellt och som företag.
Genom närhet, kan vi skapa en "vi"-kultur på Coloplast - där vi lyssnar på varandra och gör vad vi kan för att göra vårt arbetsliv lättare.