Uppdaterad information om Coloplast urostomiprodukter

Vi ber om ursäkt Under augusti blev vi tvungna att sätta flera av våra urostomiprodukter i karantän. Som urostomiopererad är risken stor att just du har blivit berörd av detta och vi vill därför be om ursäkt för de bekymmer det orsakat dig.
Stäng

Kompensation

Hej!

Under augusti blev vi tvungna att sätta flera av våra urostomiprodukter i karantän. Som urostomiopererad är risken stor att just du har blivit berörd av detta och vi vill därför be om ursäkt för de bekymmer vi orsakat dig.

Vad var det som inträffade?

Felet hos produkterna beror på ett kvalitetsproblem. En del av det råmaterial vi köpt inför att tillverka plastfilmen som sitter på insidan av urostomiprodukterna kunde inte möta kvalitetskraven och om produkterna inte uppfyller kraven kan de inte säljas.

Kompensation

Har du haft bekymmer på grund av oss erbjuder vi nu en blombukett som symbolisk kompensation.
Fyll i formuläret nedan.
Återigen beklagar vi djupt det inträffade och de problem som du eventuellt har fått utstå i samband med denna situation.

Med vänliga hälsningar,
Anna Wallin
Marknadschef stomi

Stäng

När kommer produkterna in igen?

Felet hos råvaran har nu rättats till och det börjar successivt komma in produkter på lager igen. På översikten nedan kan du läsa vilka produkter som idag finns på lager och när produkterna beräknas komma in. Det sker etappvis och i varierande kvantiteter. Listan uppdateras varje vecka. Kom därför tillbaka regelbundet för att hålla dig uppdaterad.

Sammanställning urostomiprodukter på lager (PDF)

Vad var det som inträffade?

Vi upptäckte ett fel hos produkterna som beror på ett kvalitetsproblem. En del av det råmaterial vi köpt in för att tillverka plastfilmen som sitter på insidan av urostomiprodukterna kunde inte möta kvalitetskraven, och om produkterna inte uppfyller kraven kan de inte säljas. Återigen beklagar vi djupt det inträffade och de problem som du eventuellt har fått utstå i samband med denna situation.

Kompensation

Har du haft bekymmer på grund av den uppkomna situationen erbjuder vi nu en blombukett som symbolisk kompensation. Fyll i formuläret nedan för att ta emot en blomstercheck från oss.

Ring oss för råd och tips

Som alltid är du förstås välkommen att ringa direkt till våra produktrådgivare på 0300-332 56, mejla se@coloplast.com eller chatta för mer information och personlig rådgivning.

Jag önskar ta emot en blomstercheck i kompensation



Genom att fylla i och skicka in detta formulär kommer du att per post få en blomstercheck värde 100:- från oss.

Personuppgifter


Stäng

Gratis prover - gratis frakt

Tack för din beställning

Kvitto

Se skrivbordsversion